Dato: 12 mar 2021 - 16 apr 2021, nettbasert

Nyhende! Workshopen vert no tilbydd digitalt over fire samlingar.

Vegen til internasjonal vekst handlar om å forstå behova og føresetnadene til dei nye og potensielle kundane dine, kva slags konkurrentar må du forhalde deg til, og kva reguleringar og trendar gjeld i marknaden. Det handlar om å forstå handelsreglar, forretningskultur og korleis verksemda di handterer risiko. Men mest av alt handlar det om å finne ut om det vil løne seg å satsa, og kva som skal til for å lukkast.

På samlingane lærer du metodar for å

  • Kartlegge faktorar som kan påvirke din forretningsmodell i nytt marknad

  • Teste kva marknad som kan vere aktuelle for di løysing​

  • Utvikle forretningsmodellen din, også i nye marknader ​

  • Få ei forståing av dine kritiske suksessfaktorer for å lukkast internasjonalt

  • Legge ein plan for vegen vidare mot marknadsintroduksjon​